Syoss Men: Kampaň pro muže, kteří chtějí své místo v koupelně

Muži v koupelně. To bylo hlavním tématem kampaně značky Syoss Men na sociálních sítích, pro kterou jsme připravili kompletní audiovizuální obsah. Cílem komunikace byla zejména brand awareness — představit kompletní produktovou řadu této kosmetiky mužům ve věku od 25 let.

Dali jsme K.O. nesrozumitelným produktům

Zadání znělo: Připravte kreativní koncept, který je vtipný a pracuje s nadsázkou a výrazným vizuálním stylem. Ve spolupráci s klientem jsme jako hlavní claim kampaně zvolili větu „Vybojuj si své místo v koupelně“.

Hlavní hrdina stylizovaný do postavy boxera přichází do pomyslného ringu — koupelny, kde bojuje s velkým množstvím pro něj nesrozumitelných produktů komplikujících jeho každodenní rutinu. Klient chtěl produkty značky Syoss představit jako komplexní řešení pánské kosmetiky, v němž se zákazník jednoduše zorientuje a snadno najde produkt, který mu vyhovuje.

Tento koncept jsme pak rozpracovali do jednotlivých kreativ pro YouTube, Facebook a Instagram.

Výsledek? Jasná výhra pro Syoss

Základem komunikace bylo 15s video s hlavním motivem boxerského zápasu. To jsme doplnili o 4 další příběhy z koupelny, které jsme zpracovali jako 6s bumpery. Ze série videí jsme pak odvodili statické vizuály. Všechny výstupy jsme rozpracovali do formátů pro výše zmíněné sociální sítě včetně IG stories atd.

Vizuální styl videa jsme přenesli i do statických formátů, které celou komunikaci doplnily. Ve stejném stylu jsme také vyrobili landing page, na které jsme představili celou produktovou řadu Syoss Men. Divák tak měl možnost získat ucelený přehled o všech produktech a vybrat si ty, které jsou pro něj nejlepší.

Kampaň běžela v Čechách a na Slovensku a za měsíc vygenerovala přes 9 milionů impresí.


Máte zájem o spolupráci? Napište nám.

Děkujeme! Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Odeslání se nezdařilo. Zkontrolujte prosím vaše připojení a zkuste to ještě jednou.

Přečtěte si i naše další case studies